pr storytelling

'Niets is overtuigender dan een tevreden klant aan het woord.'



Een PRstory is een klantverhaal met een journalistieke insteek. De essentie van de PRstory is dat je niet denkt vanuit jouw aanbod als leverancier, maar vanuit de ervaring en beleving van de klant. Laat jouw klant maar vertellen hoe tevreden en succesvol hij is met jouw producten en/of diensten. De kracht van deze vorm van PR is dat dit heel overtuigend is en inspirerend werkt.

Tekst, foto's, video
Wij maken deze PRstory's voor diverse opdrachtgevers. Deze klantverhalen bestaan uit een combinatie van tekst, foto's en video. De PRstory wordt in elk gewenst formaat ter beschikking gesteld aan de opdrachtgever om vrij te publiceren via alle mogelijke online en print media. Dat kan zijn als advertorial in een magazine, een online testimonial op de eigen website, als flyer voor evenement of beurs, of als case voor sales-ondersteuning binnen de eigen organisatie.

Gegarandeerde exposure
Als makers van PRstory geven wij zelf ook online media uit. Zo kunnen wij uw PRstory naar wens publiceren en onder de aandacht brengen bij 7.000 communicatieprofessionals en 10.000 CE- en telecomprofessionals. Tegen een bescheiden meerprijs heeft u op deze manier gegarandeerde exposure.

Bekijk hier een aantal effectieve PRstory's die wij onlangs hebben gemaakt voor onder meer Roland DG, Screen, Enfocus en Xerox.

  • Marco den Engelsman
  • Arthur Lubbers